Reklamacje

Sklep Internetowy www.praktino.pl oferuje oryginalne produkty marki wielu marek. Sprzedajemy towary wysokiej jakości oraz dbamy o komfort naszych klientów. Zdarza się jednak, że pojedynczy produkt nie spełnia oczekiwań nabywcy. W takiej sytuacji obsługa i serwis naszej firmy pomogą naprawić te niedogodności. W tym dziale przekazujemy informacje o tym, jak łatwo i szybko złożyć reklamacje.

Jak wygląda proces składania reklamacji:

  1. Pobierz, wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij pod adres: sklep@praktino.pl do akceptacji.
    Uwaga do forumularza dedykowane jest dodanie załączników zdjęć przedstawiających wadę produktu. W ciągu 14 dni sklep internetowy modnegary.pl ustosunkuje się do reklamacji.
  2. Przygotuj bezpiecznie zapakowany towar wraz z wydrukowanym formularzem reklamacyjnym, dokumentem zakupu i wyślij kurierem
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zamówimy kuriera na twój adres w celu odesłania do nas wadliwego towaru
  4. Czekaj na rozwiązanie sprawy

Jak zwrócić towar

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz
  2. Przygotuj starannie produkt w jego oryginalnym opakowaniu, dołącz formularz zwrotu oraz dowód zakupu do
    przesyłki
  3. Zamów kuriera, bądź nadaj paczkę i wyślij na adres: Kawaleryjska 17A lok 43 15-324 Białystok
  4. Po uznaniu zwrotu zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni
Koszyk
Przewijanie do góry
0

Subtotal