Sklep Internetowy www.praktino.pl oferuje oryginalne produkty marki wielu marek. Sprzedajemy towary wysokiej jakości oraz dbamy o komfort naszych klientów. Zdarza się jednak, że pojedynczy produkt nie spełnia oczekiwań nabywcy. W takiej sytuacji obsługa i serwis naszej firmy pomogą naprawić te niedogodności. W tym dziale przekazujemy informacje o tym, jak łatwo i szybko złożyć reklamacje.
Jak wygląda proces składania reklamacji:
- Pobierz, wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij pod adres: sklep@praktino.pl do akceptacji.
Uwaga do forumularza dedykowane jest dodanie załączników zdjęć przedstawiających wadę produktu. W ciągu 14 dni sklep internetowy modnegary.pl ustosunkuje się do reklamacji. - Przygotuj bezpiecznie zapakowany towar wraz z wydrukowanym formularzem reklamacyjnym, dokumentem zakupu i wyślij kurierem
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zamówimy kuriera na twój adres w celu odesłania do nas wadliwego towaru
- Czekaj na rozwiązanie sprawy
Jak zwrócić towar
- Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz
- Przygotuj starannie produkt w jego oryginalnym opakowaniu, dołącz formularz zwrotu oraz dowód zakupu do
przesyłki - Zamów kuriera, bądź nadaj paczkę i wyślij na adres: Kawaleryjska 17A lok 43 15-324 Białystok
- Po uznaniu zwrotu zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni